I dag er vi ekstremt glade for å kunne lansere Sailsdock Hjelpesenteret Sailsdock Hjelpesenter – din ultimate kilde for alle spørsmål du måtte ha om Sailsdock.
Så vi bestemte oss for å bygge et hjelpesenter for å hjelpe våre brukere med å finne svar på spørsmålene sine – uten å måtte vente på svar fra oss.
Hva finnes i Hjelpesenteret?
Hjelpesenteret er en samling artikler som dekker de mest vanlige spørsmålene vi får fra våre brukere. Det er en levende kunnskapsbase som vi vil oppdatere regelmessig.
Her er noen av de populære artiklene i Hjelpesenteret:
Hva er SailsDock?
Hva er et Prospect?
Hva er et Lead?
Hvordan legge til nytt lead
Hva er SailsDocks Pro-plan
Hvordan legge til påminnelser
Vi har også opprettet kategorier for å hjelpe deg med å finne artiklene du leter etter:
Intuitiv Søkeopplevelse – rett ved fingertuppene
The Help Center features a beautiful search experience that lets you find answers to your questions in a snap.

Hjelpesenteret har en vakker søkeopplevelse som lar deg finne svar på spørsmålene dine i en fei.
En bedre støtteopplevelse for våre brukere
Dette er en etterlengtet funksjon som vil hjelpe oss med å tilby bedre støtte til våre brukere.
Hvis du har noen spørsmål eller tilbakemeldinger om Hjelpesenteret, er du velkommen til å sende oss en e-post eller ta kontakt med oss på Twitter.